mandag 2. april 2012

Svingkort og stempler

I det siste har jeg brukt tiden min på å stemple opp både mine og mammas stempler for å få en oversikt over hva jeg og mamma har, både for at det skal lette letingen, når man holder på og ikke minst for å klare å følge med hva man har og ikke. Og for å si det sånn, så har vi noen stempler. Hehe. Men enda er det kjempemange jeg ønsker meg, skulle til å skrive trenger, men stemmer vel kanskje ikke heeeelt. Hehe.

Ellers prøvde jeg meg på mitt første svingkort her om dagen, eller rettere sagt en mal eller prøve på svingkort, og jeg fikk det til temmelig om jeg får si det selv. Hehe. Nå må jeg bare finne en grei størrelse å forstørre målene til, for de fleste av stemplene jeg tenkte og bruke passer ikke på selve "platen".

Så nå er neste mål på lista mi å finne riktig mål og å prøve å lage et svingkort eller to :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar