onsdag 10. oktober 2012

Shoppe, shoppe, shoppe.

*Host, hark* Da har jeg handlet litt til. Hehe. 
I går kom det noen S.W.A.L.K stempler, et annet stempel, litt klistremerker, en sjablong og en Marianne Dies i posten.
Og i dag kom de nyeste limited edition ProMarkersene samt to blokker med 6x6 fra Wild Rose Studio - Annabella's meadow og Xmas Bella. 
Også kommer det forhåpentligvis en pakke med litt blomster og dies i morgen :) Begynner å ha så jeg klarer meg nå. Hihi.
Men nå er jeg ferdig med shoppingen for en stund (ja, jeg får sikkert svelge en kamel eller to til. Hihi. For det er så lett å glemme seg), så skal jeg begynne å bruke noe av det jeg har. 
På listen står det nå noen bursdagskort, julekort, dåpskort, bryllupskort og et dåpskort på bestilling :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar