onsdag 9. juli 2014

Bursdagskort


Bursdagskort laget i hui og hast.
Nok en gang skulle jeg prøve meg på et bokskort, som jeg klarte å rive i stykker.
Så skulle jeg prøve meg på et annet kort, som jeg også klarte å rive i stykker kanten på, så da ble dette til.
Det er en dies bakerst, med et pålimt kort, inni (glemte selvfølgelig bilde) er det en lomme for en mini-tag og penger.

Dies som er bruk: den største Fleur de Lis Squares fra Spellbinders, den nest minste diesen som følger med i settet Floral Ovals fra spellbinders og swirlen er fra Cherry Lynn.
Blomstene er Mulberry roser, stemplet fra Kort & Godt og båndet fra Storyteller.

Utfordringer jeg har meldt kortet på:
Nordsalten Hobbyklubb - Bingo - med rekken - blomst, tekst, bånd

1 kommentar:

  1. Kult kort. Og så fint det var med sterke, sommerlig farger:)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.
    Ønkser deg en god sommer videre:)
    -Jeanett-

    SvarSlett