lørdag 13. juni 2015

Litt fra meg

Det har vært litt stille fra meg IGJEN. Har ikke scrappet noe i det siste (om ikke innkjøp av ark og sånt teller da. Hehe:), har heller brukt tiden på å strikke og min "nye" hobby fargelegging. Kan vel kanskje ikke si ny da, men det er iallefall noe annet enn å fargelegge stempelavtrykk.
Har strikket en selekjole til jentungen, som ble alt for stor, så holder jeg på med enda en nå. Og i mellomtiden strikka jeg skjørt, som ble for lite til meg, så det får mamma få :)
Så legger jeg ved bilder av noe av det jeg har fargelagt :) Dette er jo gått som en farsjott gjennom verden nå, og det er veldig koselig å holde på med :) Bruker en salig blandig av blyanter, tusjer, pen, også copierer jeg innimellom over avtrykk på ark, så jeg får til å bruke Promarkersene. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar