onsdag 16. mai 2012

Besøk hos Bikuben på Strømmen

Har vært 3 dager i Oslo, så på turen hjem bestemte vi oss for å besøke Bikuben på Strømmen. Noe vi selvfølgelig ikke skulle gjort, for lommeboken ble ikke så veldig glad. Hehe. Klarte heldigvis å "begrense" oss litt da. Men det kommer igjen veldig an på øynene som ser da, tviler på at mannen mener at jeg begrenset meg. Hehe.
Det var en imponerende butikk, som virkelig er verdt et besøk. Og aller helst burde man ha vunnet i lotto før man tok turen innom.
Kjøpte noen dies, litt ark, 2 stempel og blomster. Synes jeg var flink da, for det hadde jo så mye fine stempler jeg skulle hatt, og dies jeg skulle hatt, og pynt, og punchere, og ark, og ditt og datt. Hehe.

Og når vi kom hjem, så lå det jaggu meg en pakke fra Scrapomania der også. De hadde selvfølgelig tilbud på dies før vi dro, så jeg hadde jo handlet der også. Noe jeg hadde "glemt". hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar