fredag 25. mai 2012

Eeeeh, jeg har ikke handlet igjen - *lygekors*

Ja da, jeg sier det igjen! Internett er en skummel sak, som gjør ting så veldig mye mer tilgjengelig, dessverre for lommeboken. Denne gangen har jeg handlet diverse blomster pynt, mer ark og ekstra lange kutteplater til Big Shoten. Ellers håper jeg ikke jeg har handlet noe mer. Hehe.

Eller jeg må se om jeg finner noe godt lim som fungerer. Jeg har Glue tape fra Marvy som jeg er veldig fornøyd med, men den var dyr, med tanke på hvor lite lim det er på de. Også har jeg glue tape fra Panduro, det er iallefall noe dritt.

Men nå er det handlestopp en stund - til neste gang iallefall ;-) Hehe. Så håper jeg virkelig vi får pusset opp kjelleren snart, så jeg får mitt etterlengtede hobbyrom. For lysten på å scrappe er det ingenting galt med, men lysten på å pakke ut sakene, for så å pakke ned de igjen etter en halv time til en time, den er ikke til stede. Noe jeg må om jeg pakker ut, for min søte lille frøken blir kjempeglad når hun finner scrappesakene mine - noe jeg synes er moro at hun liker - bare jeg holder på sammen med henne. For hun klatrer opp på bordet og "gjør d sjøl" som hun så fint sier. Hehe. Og en så lenge så er det litt vanskelig å forklare nøyaktig hvordan man bruker de forskjellige tingene, men det blir - det blir :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar